2011/02/09

Söckersött, men ändå

allsorts.typepad.com hittade jag de här sockersöta bakgrunderna till min iPhone. Jag vet, jag vet. Inte riktigt min stil. Men ibland får man vara lite... ja, vad? Motvalls, kanske? Fjantig skulle nog en del säga, men genom att ha den här bakgrunden är jag framför allt tvärtom mot vad jag brukar vara. Ickebrun. Ickesvart. Glassig.
Du öppnar länken till blogginlägget om bakgrunderna i webbläsaren på din iPhone. Håll fingret på den bakgrund du vill ha tills du får en fråga om att spara bilden. Gör det. Öppna sedan Inställningar > Bakgrundsbild och välj den bild du vill använda i din kamerarulle.

Det finns prickiga bakgrunder utan bokmärkesgullepussungar på också. Kan vara fint som bakgrund på hemskärmen. Ett tag i alla fall. Ett tag.

/Maia

PS. Den som önskar lite annat att välja på kan t.ex. kolla här på FOSSIL. Om du orkar med logotypen.

Inga kommentarer: