2007/12/23

Facebook iss

Facebook är faktiskt kul. Mest av allt gillar jag uppdateringarna av status. Själv använder jag det till att meddela min omvärld var jag är. I Århus eller hemma. Men alla ni andra som inte är tråkiga som jag. Tack för alla roliga snuttar.

D slår in julklappar.

S är hos mamma och lagar jul-mat.

P is in Koh Samui.

A maten är klar men städningen då? Promenad går före städning eller hur?

S3 eldade såklart stor brasa på lördagkvällen. dessutom luktar det vörtbröd i hela torpet.

O önskar alla en god jul.

S2 is har noll koll på fb!...

K tycker att det är skönt att 2007 snart är över!

M2 is celebrating Christmas holidays in Habo.

S4 är arg på den söndriga diskmaskinen.

M3 is börjar få julångest...

M is olympiskt guld i sömnbrist.

A1 is preparing for Christmas.


Igår t.ex. hoppades S1 på snö. Hej, S, du fick din snö! Den kom i natt och regnar just nu bort. Men den kom. S2 skriver att hon har "noll koll på fb". Vem har inte det? Den klubben är iaf jag med i. K skriver att det är "skönt att 2007 snart är över". Jo, det har varit ett tufft år... Jag har faktiskt hört att 2008 ska bli bättre. Ett riktigt jubelår.

Jag har fått följa Mikaels trötthet och längtan till Sveriges framsida. En dag var alla förkylda i olika delar av landet. För inte kunde M3 i norr ha smittat O i söder.

Och jag, jag är "home 4 Xmas". Tillbakalutad. D:s har varit här och ätit en helt normal middag. P och J är i KossaMu. De vet inte vad som väntar dem imorgon. Då är det klippt.

/Maia

Inga kommentarer: