2008/08/22

Uttråkad i Danmark en fredagkväll...

Och då lutar jag ju mig tillbaka och kollar in massa galna bloggar och hittar en enkät som i slutänden talar om vilken blomma jag är.


I am a
Sunflower


What Flower
Are You?



Så vet ni det.

Förklaringen till varför jag är en solros lyder: "When your friends think smile, they think of you. There is not a day that goes by that you can't find something good about the world and your fellow human." Jag antar att det handlar om att jag svarade "ja" på frågan om jag kunde tänka mig att låna ut en 1000-lapp till en kompis och hjälpa nån flytta. Tja. Annars är jag mer känd som en som bara ser allvarlig ut...

Solrosen är i och för sig en ganska kraftig blomma som vänder ansiktet efter ljuset och som är lättodlad. Jag gillar solrosor, så jag är ganska nöjd.

/Maia

1 kommentar:

Anonym sa...

I'm a Canna:
"You stand up for what you believe in, even if it gets in the way of what other people think. You are proud of yourself and your accomplishments and you enjoy letting people know that."

/husbandet